Včeraj sem naročila pri neki spletni trgovini dva izdelka, ker pa ni bilo vsega na zalogi, me je klicni center kontaktiral, da lahko uskladimo naročilo. Preko elektronskega sporočila sva uskladili naročilo in paket je bil isti dan odposlan.
Naslednji dan sem prejela paket, ki je imel pol nižjo odkupnino in še preden sem odprla paket, sem vedela, kaj se je zgodilo. Pri napačni komunikaciji, ki jo je klicni center podal, nisem razumela, da obeh izdelkov ni bilo na zalogi in so me prosili, da izberem druge ali pa počakam dva tedna, da pridejo na zalogo. Pa še popusta mi niso upoštevali, kar me je blazno zmotilo. Sicer nisem tako pikolovska, ampak je bil vseeno prvi nakup. Ponovno sem kontaktirala klicni center, sicer preko elektronskega sporočila, da sporočim, kaj se je zgodilo in kako sem razumela komunikacijo in da nisem najbolj zadovoljna.
Minilo je kar nekaj ur in nisem prejela še nobenega odgovora, kar me je, kar malce zmotilo. Nato sem pozabila in si rekla, da je to prvi in zadnji nakup. Minilo je še nekaj časa in preko elektronskega sporočila sem prejela sem opravičilo, ki miga je poslal njihov klicni center, vzporedno s tem pa še klic. Tako imam sedaj ob naslednjem naročilu obljubljen malenkost večji popust ter brezplačno dostavo, da se bo meni računsko izšlo. Je bila pa gospodična na drugi strani izjemno prijazna, tako, da sva se na koncu obe smejali. Če je odnos korekten, sem tudi sama vedno korektna, če pa ni, pa seveda takoj povem, da mi kaj ni všeč. Bolje sproti rešiti situacije kakor pa, da se v meni nabira slaba volja.
V kakšni taki situaciji se dostikrat zgodi kaj, kjer je zaključek lahko še boljši kakor pa samo nakup brez težav. Hitro se lahko zgodi, kakšna takšna nevšečnost in res sem vesela, da zna klicni center dobro rešiti take nevšečnosti.